جهانیان نجفآبادی، امیر. صالحی، مهرداد. رحمانی، مهدی وایمانی، حدیث (۱۳۹۲). بررسی تأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش اضطراب. مجله تحقیقات علوم رفتاری، دوره 11، شماره 6، ۶۶۴-۶۵۷.
چلبی، حسن؛ حاجی محمد باقر، سمانه؛ (1399). اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر افسردگی، اضطراب و وسواس فکری بیماران مبتلابه اختلال استرس پس از ضربه (PTSD). پنجمین کنفرانس بینالمللی فناوریهای نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و فناوری.
مهاجری اول، نسترن؛ نریمانی، محمد؛ صادقی، گودرز؛ حاجلو، نادر؛ (1398). تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر اجتناب تجربه ای و نگرانی افراد دچار اختلال اضطراب فراگیر. دو ماهنامه علمی - پژوهشی فیض، دوره بیست و سوم، شماره 4، ص ۳۷۹-۳۷۱.
میکائیلی، فرزانه؛ همتی مسلک پاک، معصومه؛ فرهادی، معصومه؛ فیضی پور، هایده؛ (1395). بررسی تأثیر آموزش برنامهریزی عصبی-کلامی بر سلامت روان پرستاران بخشهای ویژه شهر ارومیه. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، دوره چهاردهم، شماره پنجم، پیدرپی ۸۲ مرداد ۱۳۹۵، ص ۴۴۵-۴۳۷
نجفیان، ج و اخوان طبیب، ا (۱۳۹۰). «مقایسه اثر دو روش آرامسازی عضلانی و آرامسازی - بیو فیدبک روی اضطراب و استرس بیماران مبتلابه فشارخون خفیف). مجله دانشکده علوم پزشکی جهرم و (۲): ۱۲-۸
References
Alroudhan HE. The effect of neuro-linguistic programming coaching on learning english. International Journal of Applied Linguistics & English Literature. 2018; 7(4):184-90. doi:10.7575/aiac.ijalel.v.7n.4p.184
Brunoni AR, Ferrucci R, Bortolomasi M, Vergari M, Tadini L, Boggio PS, et al. Transcranial direct current stimulation (tDCS) in unipolar vs. bipolar depressive disorder. Prog Neuropsychopharmacol Biol Psychiatry. 2011; 35(1): 96-101.
Kotera Y, Sheffield D. NLP for Japanese workers' mental well-being: pilot study. Mental Health Review Journal. 2019; 24(3):183-94. doi:10.1108/MHRJ-09-2018-0030