اشرف پوری، زیور.، پورابراهیم، تقی.، و یوسفی لویه، مجید.(1390) تاثیر قصه درمانی گروهی بر کاهش نشانه های اختلال لجبازی-نافرمانی کودکان. پژوهشهای مشاوره، 9(35): 44-60
بشارت، محمدعلی.، و رییسی، فاطمه و فرهمند، هادی. (1399). آسیبهای دلبستگی و افسردگی: نقش واسطهای احساس خشم، مطالعات روان شناختی، 16(2): 55-63.
پریرخ، مهری.، و ناصری، زهرا. (1395). بررسی میزان برنامههای کتاب درمانی درمیزان پرخاشگری کودکان. مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، 1(4): 40-34.
شکارچی، خدیجه.، و یوسفی لای بیشه ئی، اسماء. (1400). چگونه توانستیم مشکل پرخاشگری دانش آموزمان را کاهش دهیم؟ همایش ملی پژوهشهای حرفهای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم، میناب.
شریفی راد، غلامرضا، محبی ، سیامک، مطلبی، محمد: شاه سیاه، مرضیه و تبرایی، یاسر (1390). تاثیر آموزش قاطعیت بر میزان اضطراب تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ( اسرار)، 18(60)، 90-827.
شهیم، سیما.(1385) پرخاشگری آشکار و رابطه در کودکان دبستانی. پژوهش های روانشناختی. 9(1): 27-44
شهیم، سیما.، و یوسفی، فریده. (۱۳۷۸). پرسشنامه مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی (فرم والد). مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 15(1): 19-32
منطقی، مرتضی. (1390). بررسی پیامدهای بازیهای ویدئویی-رایانه ای، نشر فرهنگ و دانش. چاپ دوم
صفاری نیا، مجید (1393) مولفه های اجتماعی روانش شناسی سلامت در ایران. فصلنامه روان شناسی سلامت، 11(2): 101-119
محمدحسینی، سودا. (1397). تعیین نقش همدلی عاطفی و پذیرش همسالان در پیش بینی پرخاشگری مدرسهای دانش آموزان، پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی، قزوین،
محمدی، اطلس. (1400). بررسی علل پرخاشگری در مدارس (مطالعه موردی: مدرسه امام صادق شهر دهدشت)، هفتمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران، تهران
واحدی، شهرام.، فتحی آذر، اسکندر.، حسینی نسب، سید داوود، و مقدم، محمد (1387). بررسی پایایی و روایی مقیاس پرخاشگری پیش دبستانی و ارزیابی میزان پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی ارومیه. فصلنامه اصول بهداشت روانی. 10(37): 15-24.
References
Archer, J. (2019). The reality and evolutionary significance of human psychological sex differences. Biological Reviews, 94(4), 1381-1415.
Callard, A. (2018). The Reasons to Be Angry Forever. ” In The Moral Psychology of Anger, Myisha Cherry and Owen Flanagan, 123–38. Rowman & Littlefield Publishers.
Christensen, N. (2016). Aristotle on anger and Rectificatory justice. MPhil thesis, Department of Philosophy, University College London.
Crick, N. R., & Grotpeter, J. K. (1995). Relational aggression, gender, and social‐psychological adjustment. Child development, 66(3), 710-722.
Drury, J. , Ball, R. , Neville, F. , Reicher, S. , & Stott, C. 2020. How crowd violence arises and how it spreads: A critical review of theory and evidence
Huang, Y., & Zhao, N. (2020). Generalized anxiety disorder, depressive symptoms and sleep quality during COVID-19 outbreak in Chine: A web-based cross-sectional survey. Psychiatry Research, 288, 112954.
Lagerspetz, K. M. J., Bjorkqvist, K., & Peltonen, T. (1988). Is indirect aggression more typical of females? Gender differences in aggressiveness in 11- to 12-year-old children. Aggressive Behavior, 14, 403–414.
3.0.CO;2-D>CrossRefGoogle Scholar.
Ip, H. F., Van der Laan, C. M., Krapohl, E. M., Brikell, I., Sánchez-Mora, C., Nolte, I. M., ... & Boomsma, D. I. (2021). Genetic association study of childhood aggression across raters, instruments, and age. Translational psychiatry, 11(1), 1-9.
Schumann, B. R. (2004). Effects of child-centered play therapy and curriculum-based small-group guidance on the behaviors of children referred for aggression in an elementary school setting. University of North Texas.