آتش نفس، الهه.، طباطبایی، موسی.، و قربانی، راهب(1393)، بررسی رفتارهای پرخطر در دانش آموزان دبیرستانی و راه های پیشگیری از آن. طرح پژوهشی مصوب شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان سمنان، پژوهشکده معلم.
آتش نفس، الهه.، قربانی، راهب.، طباطبایی، موسی.، عبدوس، حسین.، عباسپور، سمیه.، و محمودیان، علیرضا. (1393)، رفتارهای پرخطر شایع و عوامل خانوادگی مؤثر بر آن از دیدگاه نوجوانان: یک پژوهش کیفی. فصلنامه خانواده پژوهی 10(38): 74-88
پناهی، علی احمد. (1384). دوستی از منظر دینی؛ با نگاهی به شرایط دوستی دختر و پسر. مجله معرفت، 5:97-110
تقوی، نغمه.، آزاد فلاح، پرویز.، موتابی، فرشته.، و طلایی، ابراهیم.(1394). تحلیل کیفی بهزیستی فاعلی از دیدگاه دختران. فصلنامه روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی،11(43):15-28
چناری، مهین. ( 1392). سیر تغییر پارادایمها در تعلیم و تربیت. در چکیده مقالات چهارمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران: مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد.
حسینی، افضل السادات.، و محمودی، نورالدین ( 1392) واکاوی بنیانهای تفکر انتقادی دراندیشه های ژاک دریدا و میشل فوکو و کاربردپذیری آن در تعلیم و تربیت. در چکیده مقالات چهارمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش،دانشگاه فردوسی مشهد.
زارع شاه آبادی، اکبر.، و سلیمانی، زکیه .(1391). بررسی عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به روابط پیش از ازدواج دردانشگاه یزد. فصلنامه رفاه اجتماعی، 12(45): 38-50
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. (1390). سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ انتشارات آموزش و پرورش
صمدی، پروین.، و عباسی، طاهره. ( 1392). تعلیم و تربیت سکولار: تحول یا تهدید. در چکیده مقالات چهارمین
همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران: مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران، دانشگاه
فردوسی مشهد.
صمیمی، عادله.، مظاهری، علی.، و حیدری، محمود(1391)، ارزیابی تحولی کیفیت روابط دوستی نوجوانان. فصلنامه روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 5(2)30-41
غفاری، غلامرضا. (1386)روابط و ارزشهای اجتماعی جوانان ایرانی. مجله مطالعات جوانان8-9.
واندال، فرنچ.، و سسیل، اچ .بل ( 1391) مدیریت تحول در سازمان. ترجمه سیدمهدی الوانی و حسن دانایی فرد، تهران: انتشارات صفار- اشراقی
References
Cefai, C., & Cavioni, V. (2014). Social and emotional education in primary school: Integrating Theory and Research into Practice. New York, NY.
Cefai, C.; Bartolo P. A.; Cavioni. V; Downes, P.;(2018), Strengthening Social and Emotional Education as a core curricular area across the EU. A review of the international evidence, NESET II report, Luxembourg: Publications Office of the European Union,
Forman, L. (2002). Clinical handbook of couple therapy. New York: Guilford publishing.
Gómez-Díaz وMagdalena, María Soledad Delgado-Gómez, & Rosario Gómez-Sánchez (2017), Education, emotions and health: Emotional education in Nursing, Procedia - Social and Behavioral Sciences 237, 492 – 498.
Greenberg وMark T., Celene E. Domitrovich, Roger P. Weissberg, and Joseph A. Durlak (2017), Social and Emotional Learning as a Public Health Approach to Education, THE FUTURE OF CHILDREN, VOL. 27 / NO. 1
Mooney,Edward F. (2008) Ethics, Love, and Faith in Kierkegaard: Philosophical Engagements, Indiana University Press.
Pintrich, P. R. (2004). A conceptual framework for assessing motivation and self- regulated learning in college students. Educational Psychology Review, 16(4), 385–407.
Schum, W. P., Silliman, B., & Bell, D. B. (2000). Perceived premarital Counseling out comes and relation education among high school girls. Journal of Sex Marital Therapy, 26(2): 245-253.
Steinberg, L. (2001). We know & mouthing: parent-adolescent relationship in retrospect. Journal Research Adolescents, 11, 4-19.
Sternberg, R. J. (1986). A triangular theory of love. Psychological review, 93(2), 119.