ایزدی، مهنوش.، و رسولی، آراس. (1398). اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود افسردگی و کیفیت خواب زنان مبتلا به افسردگی پس از زایمان. مجله پژوهش در پرستاری ایران. 14(1):28-21.
جلیلی، اکبر.، حجازی، مسعود.، انتصار فومنی، غلامحسین.، و مروتی، ذکراله. (1397). رابطه فراشناخت و عملکرد تحصیلی با میانجی گری حل مسئله. فصلنامه سلامت روان کودک. 5(1):94-83.
خزائی، حبیب اله.، و زکی ای، علی. (1398). اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر مشکلات تنظیم هیجان و کیفیت خواب در بیماران مبتلا به بی خواب مزمن. مجله علوم پزشکی مازندران. 29(178):63-52.
سادوک، بنیامین جیمز.، سادوک، ویرجینیا آلکوت.، و روئیز، پدرو. (1398). خلاصه روان پزشکی کاپلان و سادوک (علوم رفتاری/ روان پزشکی). جلد سوم. ترجمه فرزین رضاعی. تهران: نشر دانژه.
شکوهی یکتا، محسن.، و زمانی، نیره. (1391). کاربرد آموزش حل مسئله بین فردی در کاهش رفتارهای مشکل ساز دانش آموزان دیرآموز. مجله روشها و مدلهای روان شناختی. 2(8):71-55.
شاملی، لیلا.ف داوودی، مریم.، و متقی دستنایی، شکوفه. (1398). اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر حافظه منطقی و حل مسئله در مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس. مجله روانشناختی شناختی. 7(2):62-51.
کولب، برایان.، و ویشاو، یانک. (1398). مبانی نوروسایکولوژی انسان. جلد اول. ترجمه احمد علی پور و غلامرضا چلبیانلو. تهران: نشر ارجمند.
References
Cassale AD, Sorice S, Padovano A, Simmaco M, Ferracuti S, Lamis DA, et al. (2019). Psychopharmacological Treatment of Obsessive-Compulsive Disorder (OCD). Curr Neuropharmacol. 17(8): 710–736.
Gupta AK, Mongia M, Garg AK. (2017). A descriptive study of behavioral problems in schoolgoing children. Ind Psychiatry J. 26(1):91-94.
Hahn M, Joechner AK, Roell J, Schabus M, Heib DP, Gruber G. (2019). Developmental changes of sleep spindles and their impact on sleep‐dependent memory consolidation and general cognitive abilities: A longitudinal approach. Dev Sci. 22(1): e12706.
Kioskli, K., Scott, W., Winkley, K., Godfrey, E., & McCracken, L. M. (2020). Online acceptance and commitment therapy for people with painful diabetic neuropathy in the United Kingdom: A single-arm feasibility trial. Pain Medicine, 21(11), 2777-2788.
Kaiser T, Li J, Pollmann-Schult M, Song AY. (2017). Poverty and Child Behavioral Problems: The Mediating Role of Parenting and Parental Well-Being. Int J Environ Res Public Health. 14(9):120-34.
Lynn Mulvey K, Boswell C, Zheng J. (2017). Causes and Consequences of Social Exclusion and Peer Rejection Among Children and Adolescents. Rep Emot Behav Disord Youth. 17(3):71-75.
Montgomery, L., Burlew, A. K., Haeny, A. M., & Jones, C. A. (2020). A systematic scoping review of research on Black participants in the National Drug Abuse Treatment Clinical Trials Network. Psychology of addictive behaviors, 34(1), 117.
Puolakanho A, Lappalainen R, Lappalainen P, Muotka JS, Hirvonen R, Eklund KM, et al. (2019). Reducing Stress and Enhancing Academic Buoyancy among Adolescents Using a Brief Web-based Program Based on Acceptance and Commitment Therapy: A Randomized Controlled Trial. J Youth Adolesc. 48(2): 287–305.
Rothenberg WA, Lansford JE, Alampay L, Al-Hassan S, Bacchini D, Bornstein MH, Et al. (2020). Examining effects of mother and father warmth and control on child externalizing and internalizing problems from age 8 to 13 in nine countries. Dev Psychopathol. 32(3): 1113–1137.
Rasmawati, R., Keliat, B. A., & Susanti, H. (2020). Improvement in Patients’ Ability to Care for Anxiety and Impaired Body Image: A Case Report of Acceptance and Commitment Therapy and Family Psychoeducation. Jurnal Keperawatan Indonesia, 23(2), 102-110.
Ogundele MO. (2018). Behavioural and emotional disorders in childhood: A brief overview for paediatricians. World J Clin Pediatr. 7(1):9-26.
Sadeh N, Spielberg JM, Logue MW, Hayes JP, Wolf E. (2019). Linking Genes, Circuits, and Behavior: Network Connectivity as a Novel Endophenotype of Externalizing. Psychol Med. 49(11): 1905–1913.
Sauvet, F., Arnal, P. J., Tardo-Dino, P. E., Drogou, C., Van Beers, P., Erblang, M.,... & Léger, D. (2020). Beneficial effects of exercise training on cognitive performances during total sleep deprivation in healthy subjects. Sleep medicine, 65, 26-35.
Smith MT, McCrae C, Cheung J, Martin JL, Harrod CG. (2018). Use of Actigraphy for the Evaluation of Sleep Disorders and Circadian Rhythm Sleep-Wake Disorders: An American Academy of Sleep Medicine Systematic Review, Meta-Analysis, and GRADE Assessment. J Clin Sleep Med. 14(7): 1209–1230.
***