بهادری خسروشاهی، جعفر.، و حبیبی کلیبر، رامین. (1395). اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرمایه روان شناختی، خودارزشمندی و بهزیستی اجتماعی سالمندان. نشریه روانشناسی پیری، 2(3): 153-165.
زکی، محمدعلی. (1391). آزمون و اعتباریابی پرسشنامه خودارزشمندی در بین دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانهای شهر اصفهان. فصلنامه روشها و مدلهای روان شناختی، 2(7)، 63.
سعادتی، نادره.، و رستمی، مهدی.، و دربانی، سیدعلی. (1395). مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) و درمان متمرکز بر شفقت (CFT) در تقویت عزت نفس و سازگاری پس از طلاق زنان. روانشناسی خانواده. 3(2)، 45-58.
سلیمی، سیما. (1394). معنویت، خودشکوفایی و هوش معنوی در محیط کار. فصلنامه هنر مدیریت، 7(6): ٢٧-٣١
محمدی فرود، محدثه. (1393). اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر افزایش تابآوری و ارتقاء احساس ارزشمندی و عزتنفس دختران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، منتشر نشده.
مرادحاصلی، ترگل.، خلعتبری، جواد. (1399). مقایسه اثربخشی درمان مثبت نگر با درمان متمرکز بر شفقت بر خودارزشمندی، بهزیستی، مسئولیت پذیری و خودمراقبتی بیماران مبتلا به سرطان پستان. مجله مطالعات اسلامی در حوزه سلامت، 4(3)، 39-59.
References
Bahadri Khosrowshahi, Jafar., and Habibi Kaliber, Ramin. (2016). Effectiveness of group reality therapy on psychological capital, self-worth and social well-being of the elderly. Journal of Psychology of Aging, 2(3): 153-165.
Bakir, A. Gentina, E. Gil, L.A. (2020). What shapes adolescents’ attitudes toward luxury brands? The role of self-worth, self-construal, gender and national culture. Journal of Retailing and Consumer Services, 57, 102-106.
Brun, C., & Rapp, R. C. (2001). Strengths-based case management: Individuals' perspectives on strengths and the case manager relationship. Social Work, 46(3), 278-288.
Chung, R. J., Burke, P. J., & Goodman, E. (2010). Firm foundations: Strength-based approaches to adolescent chronic disease. Current Opinion in Pediatrics, 22(4), 389-397.
Crocker, J., Luhtanen, R. K., Cooper, M. L., & Bouvrette, S. (2003). Contingencies of selfworth in college students: Theory and measurement. Journal of Personality and Social Psychology, 85, 894-908.
Laursen, E. (2000). Strength-based Practice with Children in Trouble. Reclaiming Children and Youth. 9.
Mohammadi Froud, Muhaddith. (2014). The effectiveness of life skills training on increasing resilience and enhancing girls' sense of worth and self-esteem. Master's thesis, Semnan Islamic Azad University, unpublished.
Muradtasheti, Tergol., Khalatbari, Javad. (2020). Comparing the effectiveness of positive treatment with compassion-focused treatment on self-worth, well-being, responsibility and self-care of breast cancer patients. Journal of Islamic Studies in Health, 4(3), 39-59.
Proctor, C., Tsukayama, E., Wood, A. M., Maltby, J., Eades, J. F., & Linley, P. A. (2011). Strengths gym: The impact of a character strengths-based intervention on the life satisfaction and well-being of adolescents. The Journal of Positive Psychology, 6(5), 377-388.
Redko, C., Rapp, R. C., Elms, C., Snyder, M., & Carlson, R. G. (2007). Understanding the working alliance between persons with substance abuse problems and strengths-based case managers. Journal of Psychoactive Drugs, 39(3), 241-250.
Saadati, N., Rostami, M., & Darbani, S. A. (2021). Comparing the effectiveness of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) and Compassion Focused Therapy (CFT) on improving self-esteem and post-divorce adaptation in women. Journal of Family Psychology, 3(2), 45-58.
Salimi, Sima. (2015). Spirituality, self-improvement and spiritual intelligence in the work environment. Art of Management Quarterly, 7(6): 27-31.
Smith E. J. (2006). The Strength-Based Counseling Model. The Counseling Psychologist. 34(1), 13-79.
Xie, H. (2013). Strengths-based approach for mental health recovery. Iranian journal of psychiatry and behavioral sciences, 7(2), 5.
Zaki, Mohammad Ali. (2012). Testing and validation of self-esteem questionnaire among female and male high school students in Isfahan city. Psychological Methods and Models Quarterly, 2(7), 63.